Tiden springer iväg

Ska snart hämta Simon på skolan. Idag är de iväg på utflykt, de skulle till Häckeberga och åka pulka :-) 
Jag är hemma från jobb med huvudvärk, gick hem i tisdags och huvudvärken vill inte släppa. Från måndag och två veckor fram har jag semester, ska bli så skönt. Det är mysigt att äta frukost med killarna innan de går till skolan, få lite tid att röja och plocka när de är i skolan och sedan ha tid att vara med dem när de kommer hem från skolan. I vanliga fall är jag inte hemma förrän 16:30, då ska det fixas middag, tvätta & läsa läxor innan Simon lägger sig 19:00. Så jag ser verkligen fram emot kvalitetstid med  barnen.
 
När det gäller mitt jobb så kan jag berätta att jag fått en fast tjänst och behöver inte oroa mig för vad som händer efter 15/6. Det gör mycket att veta att man har ett jobb att gå till, särskilt när man trivs på sitt jobb! Nu måste jag kila och hämta Simon! Va en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0