Ringa doktorn

Idag blir det att ringa HMC när kl blir 08:00. Lucas har en fotvårta som jag nu har behandlat med medel, filat på osv, men den vill inte ge med sig. Igår till middagen kunde han inte gå på foten, det gjorde ont och jag kunde nu se att vårtan lossnat och den tjocka roten som sitter fast i foten. Nu har jag precis varit uppe och tröstat en ledsen kille, han har klåda på hela foten och det värker i den. Klådan och smärtan är säkerligen en reaktion på överansträngdhet. Nu har jag kylt ner foten med en blöt handduk, gett alvededon mot det onda och tavegyl mot klådan. Nu hoppas jag att Lucas får några timmars sömn under natten. Lider så med mitt älskade lilla hjärta. Lucas gillar inte läkarbesök, han är rädd för att det ska göra ont, nu är han rädd för sprutor. Jag har faktisk ingen aning om vad de ka hitta på. Jag har ju köpt medel att stryka , plåster mm.Jag hoppas verkligen att vi får en tid. Håll tummarna för Lucas!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Stackars Lucas!

Hoppas att det ordnar sig.

Kram

2012-03-06 @ 08:31:41
URL: http://mammakatarina.blogspot.com
Postat av: "Cecilia"+Borderline

Stackarn! Aldrig roligt att ha ont. Hoppas ni får en tid och att det går bra hos doktorn :)

Postat av: Katarina

Hur har det gått för Lucas?

Hoppas att vårtan försvunnit helt nu.



Kram på er

2012-03-23 @ 18:02:28
URL: http://kaatzi.blogspot.com
Postat av: anneli

Vad gulligt av dig Katarina! Det har blivit kaanon har fotograferat, men inte kunnat lägga in bilder. Bytat modem och inte fått ordning på det trådlösa, men nu är det fixat så då får jag uppdatera med lite bilder. Hoppas att du och familjen får en mysig helg. Kram

2012-03-23 @ 22:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0