oväntat, inte alls

Första VAB-dagen för i år. Vi lyckades klara det fram till mars månad. Nu ligger båda gossarna med halsont, lite hosta och feber. själv är jag inne på min andra vecka med nästäppa " rivjärn" i halsen. Joakim har snart varit förkyld i en vecka, han som annars sitter uppe till 23 på vardagarna, har den här veckan lagt sig innan 21. Så nu håller vi lite sjukstuga här!! Det är ju ganska så oundvikligt att bli sjuk på vintern när alla förkylningar och andra små otrevligheter härjar. Vi är tacksamma för att barnen är så lite sjuka. Nu är de ju sjuka samtidigt dessutom, annars avlöser de oftast varandra. Nu ska jag ta mig en kopp te och ge barnen lite juice, viktigt att dricka när man har feber. Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Krya på hela familjen!

Kram

2012-03-01 @ 13:12:53
URL: http://mammakatarina.blogspot.com
Postat av: Anneli

Tack Katarina!

2012-03-01 @ 13:43:40
Postat av: Sabina

Stackare =( Hoppas att det går snabbt över

Kram

2012-03-01 @ 22:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0