Om en liten...

Om en liten stund måste jag skala poatis, men det är så trist att skala potatis, så jag fördriver lite tid här istället Lucas har kompisen H här, de har varit ute en stund efter skolan och sitter nu och spelar tv-spel. Simon sitter och tittar på film. Jag har inte hört något från arbetsförmedlingen. Nu är jag sur på handläggaren, säga att man ska ringa upp och sen inte göra det. Imorgon tänker jag göra ett personligt besök på AF när de öppnar kl 10. Jag är väldigt noga med att skriva upp och ha koll på när det gäller jobb,myndigheter, barnens skola m.m. Så att bli behandlad på det här viset gör mig arg. Dessutom tycker jag det är obehagligt att tiden går och rädd för att jag sedan ska bli beskylld för att jag inte skött mitt. Nu måste jag ta tag i det där skalandet av potatisen :-(

Kommentarer
Postat av: Katarina

Har inte kunnat skala potatis på flera år.

Ska vi ha det till middag så skalar Håkan kvällen innan.

Hoppas middagen blev god.

Kram

2012-03-28 @ 18:52:10
URL: http://kaatzi.blogspot.com
Postat av: Anneli

Falukorv i ugn med potatismos, inte min favvomat, men ätbar och mättande framför allt.

2012-03-28 @ 20:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0