Mindre ont

Just nu känns det som om det skulle göra mindre ont att kapa armen, än den smärta som sprider sig i höger arm efter dagens fönsterputsning. Jag har ju redan problem med höger arm, ofta värk och nedsatt känsel i huden. Nu lär den värka lite extra mycket en vecka eller två. Men vad spelar det för roll när alla fönstren är putsade. Gardiner har det kommit upp också!!

Rena fönster







När jag ändå var igång och putsade, tog jag ugnen också. Den var rejält smutsig och jag har inte brytt mig. Spisen är 10 år gammal, lilla snabbplattan är lika varm på 1:an som på högsta. Handtaget till ugnsluckan drog Simon i sönder när han var 10 månader, den lilla plastbrickan till säkerhetsspärren har lossnat. Jag bara väntar på att spisen ska lägga av, så att jag kan få köpa ny. Vi gillar att köpa tekniska prylar, byta stereo m.m. vartannat år osv, men när det gäller spis, kyl och frys är det en sak som J inte tycker är nödvändigt förrän det lägger av, jag är av en liten annan åsikt där.

Nu kan man iallafall se in i ugnen





Nu skulle det inte förvåna mig om ugnen exploderar imorgon när söndagssteken ska tillagas, hade ju varit typiskt när jag gjort ren den!!

Nu är det lördagsmys med barnen som gäller och när barnen lägger sig, så gör jag detsamma!

Ha en mysig lördagkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0