Glad och nöjd

Idag är en bra dag för mig, jag är så där superglad och nöjd!
Jag har idag fått besked om fortsättning på skolan, jag kommer dessutom att från den 16/6 ha en tjänst på 75%, tidigare var den bara på 50%. Det är verkligen ett toppenjobb och det kommer ske en del positiva förändringar för min del. Vad kan jag inte avslöja än.En sådan här dag måste man ta vara på, så när jag kom hem satte jag en deg, bakade dubbel sats med bullar, lagade middag, bakade chokladbollar och har nu pressat ca 20 hamburgare som nu ligger i frysen. Jag har hunnit med två maskiner tvätt och ska om en stund ta den ihopvikta tvätten och lägga in den i skåpen. Glädje kan verkligen ge energi!
Ha en skön fredagskväll!!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Grattis, vad underbart med positiva händelser.

Trevlig helg

Kram

2012-06-08 @ 19:58:48
URL: http://kaatzi.blogspot.com
Postat av: Sabina

SÅ glad för din skull, stort GRAAAAATTTTTIIIIIS =D =D

2012-06-08 @ 20:39:47
Postat av: Tack!!

2012-06-08 @ 22:34:51
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

sv: ja visst är alla barn olika, och jag hoppas att Tuvalie sover bättre snart så man blir människa i psyket igen ;P

2012-06-10 @ 16:10:38
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0