Bakar pizzabullar

Jag har precis satt en deg till pizzabullar! Både på tisdag och onsdag är det kvällsaktivitet på skolan och man ska ha picnickorg med sig. Så jag passar på att baka lite pizzabullar, det är gott och inte så onyttigt som kanelbullar.
Helgen har gått i rekordfart. Vi var ute och handlade på lördagen, Lucas fick tre par shorts, fyra t-shirt, en skjorta och en långärmad tröja. Simon fick två par shorts, fyra t-shirt och en skjorta. Jag fick tre sommarblusar och en svart kofta. Joakim blev helt utan den här gången, men en annan gång är det jag som inte får något. Jag handlade tre av plaggen på Zizzi, gillar den affären, jag kunde ju inte köpa XL utan det blev M. Jättefina kläder, men dyra.
På söndagen städade vi, lite mer än det vanliga o det är så skönt efteråt att slå sig ner i soffan och njuta av ett nystädat hem.
Nu ska jag återgå till pizzabullarna!! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0