Söndagkväll

Idag blev det några timmar med min vän Catta på Ikea. Det blev inte så mycket mer shopping än ljus och servetter. Men det finns så mycket man vill köpa och man får en massa tankar på hur man ska göra om i hemmet. Mycket handlar ju om att man ska få så bra och praktisk förvaring som möjligt.

En av sakerna jag hittade idag är ett alternativ av sängbord i Lucas rum


Den här finns i silverfärg som på bilden eller i vitt. Den här vill jag köpa till honom!

Den här helgen har gått snabbt, Joakim jobbade igår och ska jobba två lördagar till den här månaden.
För min del har det inte hänt något ang jobbfronten, jag jobbar på mina 20 tim/v på Röda skolan och letar efter något mer, alt något helt annat 40 tim/v och sluta på skolan, vill inte det, trivs ju så bra!!

Önskar er en trevlig söndagkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0