Vilken arbetsdag

Kom till jobb 8:30 och hade jag haft semesterdagar att utnyttja, kunde jag vänt i dörren och gått hem igen. Fem personal på fem barn, det blir helknasigt när det blir sådana dagar. Jag gick hem lite tidigare, för när vi ätit mellanmål blev det bara ett barn kvar.
Det var ca 30 barn uppskrivna att vara på fritids idag och så blir det så stor förändring, det här visar ju verkligen hur viktigt det är att man kollar en och två gånger om man verkligen behöver ha sitt barn på fritids. Det blev iallafall en lugn dag för min del.
Joakim och barnen har varit ute och shoppat spel, de har ju inga sedan tidigare, bara en sådär 20 var.

Kommentarer
Postat av: Kaatzi

Tråkigt!
Hoppas att det blir bättre imorgon.
Kram

2012-12-27 @ 17:36:36
URL: http://kaatzi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0