God Jul

Barnen har öppnat en del av sina klappar och sitter i sina nya One Piece och myser. I år ska vi fira jul hos barnens faster och kusinen Alex.
 
Det har varit dåligt med uppdatering på bloggen och det beror på att jag oftast sitter med min platta och får det inte att fungera med att göra inlägg med den. Nu har jag i alla fall fått igång min bärbara data och fått uppgraderat den så förhoppningsvis kommer det komma lite inlägg på bloggen. Har haft lite funderingar på att starta igång en annan blogg, men har inte bestämt mig hur jag ska göra än.
 
Nu önskar jag er alla en God Jul!!!
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Fin gran!

2012-12-25 @ 20:55:27
URL: http://kaatzi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0