Vilket väder

Idag har det varit rena sommarvärmen ute. Det var en härlig morgon att stå buss/rastvakt.

Jag kom ihåg att cykla förbi bageriet och handla bröd till personalfikan, det är veckans höjdpunkt. Börjar tidigare på fredagar men i gengäld slutar jag tidigt varje fredag. Idag 12.45, men från nästa vecka 12.00. Det blir en lång helg när man slutar så tidigt och dessutom är jag ledig på måndagar. Den 1/10 -2010 började jag jobba på Röda skolan och jag trivs så bra med arbetkamrater, elever och arbetsupgifter som varierar.

Idag har jag kört två maskiner tvätt som hänger ute på tork. Joakim målar och jag ska snart upp och kika in första väggen. Spännande!

ha det så bra i helgen!!

Kommentarer
Postat av: carola

Ja vilka sensommar dagar det varit.

I lördags cyklade vi runt på lite loppisar här på orten.

Skönt att vara ute en hel dag.



Tack för din långa härliga kommentar, och grattis till din 1 års gräns:)

Nu börjar mitt sug komma att börja göra något.

Stor kram och trevlig vecka

2011-10-03 @ 10:27:29
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: carola

kom i håg bullarna idag:)

2011-10-04 @ 13:42:10
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0