Ooops!

Står vid spisen och steker plättar, njuter av dagens första kopp kaffe. Hann aldrig med det på jobb idag!



Inatt har jag inte fått så mycket sömn, vridit och vänt på mig. Det har kliat på fötterna av min PPP. När jag skulle upp när klockan ringde, ville jag bara ringa till jobb och sjuka mig och sedan somna om. Men, det var bara att kliva upp och trotsa tröttheten.


När jag står här och skriver ett inlägg, undrar jag var yngsta sonen tagit vägen. Tittar ut genom fönstret mot gården och får se det här..............



Min lilla Apa!!



Det vädret vi har idag, hoppas jag på att få behålla hela september och oktober. Då är det ju helt OK att vara rastvakt 3 timmar om dagen på jobb.

Ikväll är det föräldramöte med scouterna ute i skogen, undras var stegräknarn slutar på idag. En normal dag brukar den stanna på 12500-13000 steg. Mitt rekord är 21874. Än så länge har jag inte börjat med någon promenadrunda, eller det kanske jag inte behöver??
Jo, jag behöver helt klart mer motion, än den jag får. Jag skulle behöva börja med någon form av träning.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gud så gott med plättar! Var ju evigheter man åt såna. Måste införskaffa mig ett plättlägg. :)

2011-09-06 @ 20:28:36
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Lillebror

Hm!!! En normal Morsa hade fått hjärtsnurr o dött....... Men visst han äää fööö goooo.....

2011-09-11 @ 22:59:32
Postat av: carola

nu blev jag hungrig:)



Men jösses vilken liten apa, hade fått hjärtat i halsgropen jag...huh

Min Nisse man ger mig magsår....



varma kramar

2011-09-22 @ 09:59:10
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0