Regn och blåst

Idag är det sådär tråkigt höstväder ute, regn och blåst. Jag tycker verkligen inte om sådana här dagar, särskilt inte när man är tvungen att gå ut i det. Jag hade gärna stannat hemma och tänt en massa ljus, sjunkit ner i soffan och tittat på Tv. Men jobba måste jag och att vara ute är en del av mitt jobb.

Jag ser fram emot imorgon då jag slutar redan klockan 12, har lovat barnen att vi ska baka bullar. Passar bra om det nu ska vara så här trist väder ute.

Önskar alla en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Sabina

och jag älskar detta väder, riktigt höstmys =)

2011-10-06 @ 10:21:40
URL: http://sabinaik.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Sabina om du nu tycker det är så mysigt, kan du ju komma upp och hålla mig sällskap på skolgården, jag lovar att bjuda på en kopp kaffe!

2011-10-06 @ 15:29:28
Postat av: Sabina

En rykande kopp i blåsten är väl mysigt =) men du måste ju införskaffa bra regnkläder och vinterkläder inför denna säsongen med ditt jobb annars blir det ju kallt självklart =(

2011-10-08 @ 18:47:03
Postat av: Anneli

Jag har regnkläder, termosar, men skulle behöva en ny jacka, men svårt att hitta en bra när man är kraftig och kort, armarna blir minst 2 händer för långa...

2011-10-10 @ 06:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0