Odense

Idag har Lucas och Simon bakat bullar och chokladbollar.

Idag testade vi att baka bullarna med den här vita chokladen





Inget ovanligt att vi har vit choklad i bullarna, men det här var ju väldigt smidigt, jag slapp hacka chokladen :-)









Barnen tycker det är jättekul att baka och de börjar bli duktiga på att utföra uppgifterna.

Nu har jag sjunkit ner i soffan och tänker inte göra några större ansträngningar ikväll. Imorgon ska Joakim måla fondväggen, jag ska städa, tvätta, laga mat, lägga upp några byxor till mig och färga håret, kanske klippa barnen också. Tänkte att om jag gör allt imorgon så kan jag vila på söndag, eller så hittar jag något annat som behöver göras.

Ha en skön fredagkväll!!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ser goda ut!

Det är toppen för dom att läsa recept, mäta och fixa. Mina älskar också att baka.

Blev det bra med "knapparna"?

Kram

2011-10-08 @ 13:38:29
URL: http://mammakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0