Simon

Simon brukar för det mesta vara sprudlande glad, ja ungefär som på den här bilden!



I vanliga fall är han snabb att klä sig när han ska till skolan, på väg dit pratar han om allt som är roligt, eller så är han i skolan långt före mig.

Men idag ville han inte gå, det var inget roligt i skolan, allt var tråkigt, han klagde på det mesta. När vi var i klassrummet satt han i mitt knä och borrade in huvudet i famnen. Fröken pratade med honom, men det hjälpte inte. Troligen är han trött, eller så är han på väg att bli sjuk.

Nu är han i skolan, jag kunde gå utan att han grät, för det hade jag nog inte fixat idag. Jag får hoppas att hans dag blir bra och att den ledsna minen har spruckit upp i ett av hans underbara leenden.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jobbigt när det är så.

Hoppas att det vänder snart!

Kram

2011-11-10 @ 10:57:33
URL: http://mammakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0