Dålig på att uppdatera

Simons fina lykta som han gjort i skolan!



Förra helgen var vi iväg i Alingsås!

Vi firade min mamma som fyllde 72 år den 29/10



Simon fotograferade både sig själv och andra



Det här ljushuvudet ville inte riktigt vara med på bild



Alingsås är ju känt bla för cafeèrnas stad och potatisen!

På söndagen var vi på Ljungblads konditori







På torget i Alingsås såg vi det här konstverket gjort av potatis



På måndagen åkte vi till Anna i Borås. Gå till pizzerian hör till en tradition numera, god pizza och ett par kalla öl!







Simon myser med Anna



Ja, så här såg barnens och mitt lov ut. Jag jobbade torsdag och fradag och då sov barnen över hos farmor och farfar.
Nu i helgen satte Joakim upp några hyllor i Lucas rum, jag rensade bland lite tidningar och leksaker. Det börjar närma sig ett slutresultat och då kommer det en bildbomb från Lucas rum.

Nu ska jag fixa lite middag, ugnspannkaka får det bli idag!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Ni verkar ha haft ett mysigt lov!

Fina bilder och söt lykta Simon har gjort!



Kram

2011-11-07 @ 19:45:18
URL: http://mammakatarina.blogspot.com
Postat av: Sabina

Hälsa Simon att hans lykta är jättefin, vad duktig han varit =)

2011-11-08 @ 09:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0