Föräldramöte

Idag har jag varit på ett informationsmöte om Simons skolstart till hösten, tänk att lilleman ska börja skolan.
Det var ju inte någon ny info, men känns ändå bra att gå för att träffa de andra föräldrarna. En av lärarna Simon ska ha känner jag igen sen tidigare, den andra är ny på skolan, men båda har jobbat inom verksamheten i 30 år.

Igår var vi iväg och såg barnens nya kusin Tove, en söt liten tjej. Båda barnen höll henne en liten stund, så liten att jag kunde fotografera dem. Tove var hungrig och efter maten somnade hon och sov resten av den tiden vi var där.

Imorgon är det fredag och Simon kommer vara hemma med pappa hela nästa vecka och mysa. Lucas ska gå i skolan måndag till onsdag sedan är han också ledig. Jag jobbar på som vanligt, men får en extra ledig dag.

Nu går vi snart in i Juni månad och den är full av en massa kul saker. 9/6 Lucas ska till Svarte med skolan. 11/6 besök av fam Carlsson. 13/6 Grillkväll och avslutning för Simon på dagis. 15/6 skolavlutning och ledig dag. 17/6 besök av en god vän över helgen, Vi längtar!!! 27/6 Joakim blir 38 år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0