Vår

I fredags blev jag ett år äldre, men jag känner ingen skillnad! Firade på kvällen med svärföräldrarna som kom hit på middag, Helstekt fläskfilé, potatisgratäng och sallad. Till kaffet hade vi morotskaka! Fick en fin blomma av svärföräldrarna och lite pengar att handla för.



Av familjen fick jag nya lurar till min mobiltelefon!



I helgen har vi haft vår och det har varit fantastiskt!!

Lucas var på scoutläger lördag till söndag. Han hade haft jätteroligt, de hade lagat mat på Triangakök!

Simon har varit hemma med mamma och pappa hela helgen, han saknade inte sin storebror utan njöt av att få mer uppmärksamhet än vanligt. På lördagen var Simon så trött att han somnade på soffan.



Han sov så gott och under tiden gjorde jag Pizza!

Barnen idag vid frukostbordet!




Kommentarer
Postat av: Kaatzi

Låter som en mysig helg!

Ja våren verkar ha kommit nu, det är härligt.



Kram

2011-03-28 @ 18:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0