Var är värmen??

Nu längtar jag efter lite vårvärme. Solen sken idag, men det var verkligen ingen värme ute.
Jag visstas ju ute ganska mycket på mitt jobb, det gjorde jag inom hemtjänsten också, men inte som nu. Jag börjar ett 45 min pass 07.15,  sen under dagen har jag ett 20 min, 50 min och sist ett på 2 timmar. Så frisk luft får jag gott om och det blir ju bara bättre när vårvärmen verkligen kommer och sommaren kanske jag får tillbringa på badet med de som ska på simskola.

Idag har Lucas och Simon varit ute hela två timmar efter dagis och skola, de grävde i sandlådan och gjorde tunnlar osv. De kände inte av kylan, själv donade jag med disk, tvätt och matlagning.

Ikväll var jag inne i ett likadant hus som vårt, fast spegelvänt. De hade renoverat och allt var så nytt och fräscht, de hade ändrat en del på planlösningen och skapat en klädkammare till. Alltid kul att få lite ideèr!! Vår ovanvåning är i behov av nya tapeter och ett byte av kakel i tvättstugan.

Nu är det dax för Simon att komma i säng och efter det ska Lucas hämtas på scouterna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0