Tisdag, en vanlig dag som alla andra

Idag kom jag från jobb lite tidigare och hämtade upp Simon på dagis. Jag hade tagit med mig lite gammalt bröd så att vi kunde mata ankorna på vägen hem. När vi kom hem åt vi mellanmål och storebror kom också hem från skolan. Barnen har lekt på däruppe och jag tog det lugnt fram till dess att middagen skulle tillagas. Pannkakor stod på menyn idag.

Strax efter att jag och barnen ätit och dukat av kom Jocke hem från jobb.

Nu har jag suttit här i soffan i två timmar, flummar runt på datan och slänger ett öga på Tv;n. Jag är jättetrött, så jag ska nog slå slag i saken och gå och lägga mig!

Ha en trevlig kväll

GONATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0