Lite uppdatering

Den ena dagen avlöser den andra. För en vecka sedan drog Simon ut sin fjärde tand, den var knappt lös. Som han själv säger " Jag tappade den inte, jag drog ut den".



På tisdagen tog vi bussen in till Malmö





Glass är Gott!!



På onsdagen tog vi bussen till Malmö igen, jag skulle till frissan. Fick höra att barnens kompisar skulle till Folkets park, så vi hamnade där en stund!







Simon var längst upp och vände i det stora spindelnätet



I torsdags gjorde vi en utflykt med fritidsbarnen till Svarte. Vädret var inte det bästa och det regna mest hela tiden. Det hade blåst in jättemycket tång.



En bild på Lucas som nu har gjort sin sista vecka på fritids, han har sin plats kvar en månad till, men efter tre veckors ledighet kommer han nog inte vilja gå till fritids.



Idag 31/7 har vi varit på dop! Killarna i soffan innan vi gav oss iväg!








Har inte så många bilder från kyrkan då jag hade min stora kamera, en gammaldags systemkamera med filmrulle, så de bilderna kommer senare.

Faddrarna i mitten, föräldrarna längst. Tove börjar tröttna på att posera framför kameran.





Nu ska jag ta och varva ner, imorgon har vi en stor dag då vår Simon blir 6 år. Blir nog att sjunga för honom den tid han är född 07.03. Jag ska jobba mellan 7.30 - 11.30. Sen hem och åka med Simon på Teddystudien för halvårskontroll. Han har själv valt att åka iväg på sin födelsedag, även om det innebär stick i armen.

Återkommer imorgon med bilder på Simons dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0