Syrgas

Skulle behöva lite syrgas, får ju knappt ingen luft! Täppt i näsan och andningen är tung, en liten förkylning med andra ord som har satt sig på luftrören!

Hade bullförsäljning med femteklassarna idag, första gången på terminen och då blir inte försäljningen så superbra!

Idag har jag loggat in mig på datan på jobb för första gången. Nu ska jag bara lista ut hur de här programmen fungerar. Men det kan ju inte va så svårt! Klarar jag FB, blogga och söka på Google ska jag säkert lista ut det andra också!

Nu är det dax att fixa med middagen, plättar blir det idag!


Kommentarer
Postat av: Kaatzi

Plättar är mums!



Krya på dig.

Kram

2011-01-18 @ 20:22:22
URL: http://kaatzi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0