Slappedag

Idag har man fått en extra ledig dag i veckan!!
Tog det lugnt på morgonen, åt lite frukost vid 10 och sedan tog jag datorn med mig till sängen och tittade på Våra bästa år, samtidigt som jag kollade runt lite på datorn!
Idag gjorde jag ett röjande i hallen på skorna och Joakim la i lite mer isolering vid dörren. Vi har ett otroligt drag vid ytterdörren, vi hade ju tänkt byta den i höstas, men det blev aldrig så. Nu har jag fått lagt på nya dörrmattor också!

Innan:


Alla skor borta och man ser lite av isoleringen:


Nya dörrmattor!


Har köpt två stora och en liten. Hade tänkt lägga de stora direkt ihop, men det såg inte alls bra ut. Så den ena stora la vi lite längre in i hallen!!

Kommentarer
Postat av: Kaatzi

Hoppas att ni slipper draget nu då.

Vi får in fukt vid vår ytterdörr :-(



Kram

2011-01-06 @ 21:23:16
URL: http://kaatzi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0