Shopping

Idag har vi varit iväg hela familjen och traskat runt i affärer, barnen var superduktiga idag! Ingen Simon som sprang runt och gömde sig, kladdade ner speglar mm.

De var inte de allra roligaste affärer barnen var tvungna att följa med i, skoaffär efter skoaffär. Det är ju helt hopplöst att hitta nya vinterkängor, jag som redan från första början inte brydde mig om priset!!!!!!! Har letat sedan den 22/12. 

Idag fann jag massor av vinterkängor, men storlek 36, visst har jag korta fötter, men de är ju JÄTTEbreda, till slut gav jag upp och vi skulle börja koncentrera oss på de andra sakerna som skulle inhandlas, då dök det upp en butik till. Scorett på Burlövs center.

Äntligen hittade jag något som var större än storlek 37......... Jag fann till slut något som kommer hålla mig varm och torr om fötterna resten av den här vintern



Jag hade ju helst av allt velat ha ett par i helt svart, men de är supersköna på fötterna och det viktigaste av allt, de är varma och vattentäta!! 

 

Kommentarer
Postat av: Kaatzi

Härligt att du äntligen hittade ett par!



Kram på er

2011-01-03 @ 21:58:31
URL: http://kaatzi.blogspot.com/
Postat av: Sussie

Grattis till skorna. Lite roligt i det hela att jag var osså på jakt ett ett par varma skossor läänge, leta i hela skåne var jag än kom, och vet du var jag hitta mina? På scorett i Burlöv, hade gett upp jag med hihi...Ja var som du sket i priset till slut. Det var sån härlig känsla när man väl hittat ett par =)) Kram på dig...

2011-01-04 @ 13:57:23
Postat av: Anneli

Vad köpte du för skor Sussie?? Lustigt att det var samma butik!! Jag tittade ju på skor i höstas, men då kändes det lite onödigt att lägga ca 1500kr på skor, när jag fick förlängt på skolan och mina gamla vinterkängor gick sönder i sulan, blev det ju akut. Vissa dagar går jag ute på skolgården i två timmar. Det blir ju vedervärdigt om man fryser om tårna och med all snö, kan jag ju inte gå i lågskor. Får vara glad över att fötterna är i bättre skick nu, så jag kan ha riktiga skor och inte behöver gå runt i sandaler...

2011-01-04 @ 18:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0