Lördagmorgon

Vaknade vid 7.30 idag och kunde inte somna om....

Barnen har varit uppe en stund, men håller sig i sina rum, pappan i huset sover fortfarande, inte så konstigt för han sitter uppe sent på natten och spelar Tv-spel!!!

Nu är frågan vad det ska bli av den här dagen, tittar man ut så är inte vädret så upplyftande. Dimma, plusgrader och snön töar...
Vet att många är trötta på snön, men inte jag! Visst, det är inte jättekul när det snöar i massor och det blir tungt att skotta, men det är ju så fint när det är vitt ute och minusgrader! Jag blir i alla fall mycket piggare och gladare då!!
Just nu kom det en liten Simon smygandes, som kröp upp hos mig i soffan! Mysigt med lite morgonmys med killen!

Ska snart ta mig en uppfriskande dusch och sen duka fram lite frukost! Blir nog en tur till Malmö och ett inköp av mat på Maxi efter frukost! Funderar på om jag ska ta med resten av familjen eller sticka iväg själv!!

Joakim ska under helgen sätta upp Simons Tv på väggen! Jag var ute och köpte en ny till honom på juldagen!! Väntar på att Ikea ska få in en byrå i lager, som vi ska ha i Simons rum, istället för den klumpiga Tv-bänken!

Gamla Tv:n


Nya Tv:n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0