Godmorgon!!!

Torsdag idag och Lucas som varit hemma från skolan i en vecka, gick precis iväg till skolan!
Simon är på sitt rum och leker, han börjar inte förrän 09.00 idag! Skönt att ibland kunna ta det lite lugnt på morgonen och särskilt en dag som denna då jag inte mår så bra själv! Min förkylning som jag nu haft i 14 dagar, övergick igårnatt till bihåleinflammation, jag har en viss förmåga att få det. Så nu är det en kur med antibiotika som gäller!

Idag verkar det bli fint väder ute, kallt, men förhoppningsvis tittar solen fram lite senare!

Nu ska jag leta fram lite kläder till mig själv, bädda sängarna, torka håret och sen är det dax att ge sig iväg och lämna Simon och jag ska till jobbet!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0