Avslutad

Nu är den här arbetsveckan avslutad! Känner mig lite seg, har suttit uppe för länge på kvällarna!

Ikväll blir det en lugn kväll, barnen tittar på film eller spelar Tv-spel! Jocke ska iväg och träna och jag ska bara ta det lugnt och blev genast påmind om att det ligger en maskin tvätt som väntar på att hängas upp. Ja, ja bara tvätten, sen ska jag ta det lugnt!

Just nu sitter jag och tänker på att det hade varit skönt att få åka iväg på SPA! Vi satt och pratade lite om det idag på jobb! Kanske åtminstone skulle ta mig ett varmt, härligt bad!

Tvätten kallar, bäst att ta den innan jag har glömt den igen!!



Kommentarer
Postat av: Lillebror

O snart är det Måndag igen!!!!

2011-01-15 @ 07:18:35
Postat av: Anneli

Krille: Ja, men det gör inte mig så mycket! Jag är ju som du ledig på måndagar!

2011-01-15 @ 11:20:43
Postat av: Lillebror

Ja just det, det är du ju. Fast det va länge sen jag va ledig en måndag nu...

2011-01-15 @ 12:11:22
Postat av: Lillebror

http://www.youtube.com/watch?v=s22bwvHQcnc



Nått att lyssna på måndag när du är ledig....

2011-01-15 @ 20:39:46
Postat av: angelica

allt bra? :)

2011-01-15 @ 21:01:03
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0