Änglagård 3

Idag har mannen och jag städat och plockat undan en del här hemma. Vi fick en väldig fart efter frukost då svärföräldrarna ringt och ville komma och besöka oss!

Idag blev det tidig middag, då jag skulle va i Malmö kl 17, för att hämta ut Biobiljetter! Jag blev sugen igår kväll på att gå och se Änglagård 3 och hade två fribiljetter att lösa ut innan den 19/1. Ringde först en väninna I Malmö, men hon passade barnbarnet och visste inte om hennes dotter kom hem i tid.
Ringde vidare till en annan vän och hon behövde verkligen komma iväg på bio, då hennes man begärt skilsmässa och ville ha henne ur huset snarast. Den här helgen hade han tagit barnen med sig, utan att tala om var de skulle... Sådana män tycker jag inte om!!!

Filmen var bra, men nr 1 & 2 var nog bättre!! Skönt va det i alla fall att komma hemifrån en stund och väninnan fick lite annat att tänka på ett tag!

Imorgon är det studiedag på skola och dagis, så barnen och jag ska ha en mysig ledig dag tillsammans! Funderar på lite bullbak, för nu är frysen tom på bullar! Sen ska jag nog använda symaskinen lite grann!!


Kommentarer
Postat av: Kaatzi

Vilken mysig dag!



Låter gott med bullar.



Kram

2011-01-09 @ 23:20:34
URL: http://kaatzi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0