Telefon kö

Sitter i skrivandets stund i telefon kö, har suttit här i 13 min och hade placering nr 5 när samtalet påbörjades, nu har jag plats 4.
Nu tror alla att jag ringer typ försäkringskassan eller sjukvården, men det finns tydligen fler ställen där det tar tid att komma fram. Jag försöker komma fram till kundtjänst på Saab, har ett Mastercard där som jag vill avsluta, har ju ingen användning av det längre när jag inte äger en bil.

Sportlovet passerade i rekordfart, barnen var hos farmor och farfar på tisdagen mellan 8.30 - 14.00. På onsdagen lämnade jag dem där igen vid 10 och de var där fram till fredag kl 14.00.
De har haft det bra, på onsdagen hade de varit på Yddingesjön och sprungit runt på isen. Torsdagen var de i bokskogen och besökte Statarmuseet. På fredag tog de bussen in till Malmö och hade varit på toys & rus och sedan hade Lucas och kusinen ätit på burgerking. Simon fikade på en "sådan där bulle med socker på och i den finns det ägg-gula", hans egen beskrivning på krämbulle.
Joakim jobbade hela lovet och jag jobbade bara på fredagen.

Helt otroligt, nu är jag nere på plats 3 och det har gått endast 27 min, jippi då är det snart min tur!!

Idag har jag ledig dag och har egentligen massor att göra, men har varken ork eller lust att ta tag i allt. Jag har åkt på en förkylning igen, en liten knepig variant, för jag har feber varannan dag. Idag är en feberfri dag och är inte alls lika hängig som igår. Det sitter mest på luftrören, precis som den omgången jag hade i Januari. Får hoppas att den inte blir lika långdragen den här gången.

Nu har jag plats 2 och har suttit i kön i 40 min, helt sanslöst, Oj nu går det undan plats ett och nu är det min tur efter 42 minuter. Mitt ärende tog 2 minuter!!

Ha en bra dag alla!

På återseende


Kommentarer
Postat av: Kaatzi

Ojojoj vilken kötid!!

Hoppas att det inte bröts sedan i slutet så att du fick köa igen. För det har hänt mig..

Låter som ett trevligt lov!



Kram

2011-02-28 @ 12:06:20
URL: http://kaatzi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0