Städdag!!!

Idag står det städning på schemat!!
Här ser ut som ett bombnedslag, ja kanske inte så illa men nästan. Det ska i alla fall dammsugas i hela huset, moppa golven, byta sängkläder och köra ett antal maskiner tvätt! Om det blir tid över ska jag sitta vid symaskinen och fixa lite smålagningar av en jacka och lägga upp ett par byxor.

Simons svinkoppor är lite bättre idag, det har inte spridit sig mer. Det går att få honom att till viss del förstå att han inte ska röra det, men en femåring kan inte alltid komma ihåg det.
Vi tvättar det ca varannan timme och smörjer med bakteriedödande salva och förhoppningsvis är det ok till på tisdag så han kan gå till dagis igen!

Bäst att sätta igång med städningen, innan jag tappar farten och blir försoffad!

Ha en trevlig Lördag!

Kommentarer
Postat av: Kaatzi

Ha en mysig lördag!

Glöm inte att pausa lite då och då.



Kram

2011-02-05 @ 11:19:04
URL: http://kaatzi.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Klart jag tar en liten paus! Just nu laddar jag batteriet med kaffe och choklad! Barnen ska också utfodras med något mellanmål!

2011-02-05 @ 12:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0