Sportlov

Helgen har passerat i rekordfart, shopping i lördags. Var inne på Jockes jobb en sväng och kollade kakel, skulle behöva göra vid badrummet däruppe, men det får nog vänta ett tag till! Kalas för barnens farfar på kvällen, som fyller år idag! Det blev massor av mat över så vi var där igår också och åt oss mätta!

Den här veckan är det sportlov och barnen är lediga hela veckan. Jag ska bara jobba på fredag några timmar.

Idag tar vi det bara lugnt, jag ska klippa barnen om en stund, för de är så långhåriga!
 
Imorgon ska barnen vara hos farmor och farfar på förmiddagen under tiden som jag är på möte. Ja de ska vara hos dem varje dag den här veckan, onsdag till torsdag ska de sova över med kusinen och fredag är de där istället för dagis och fritids.
Jag undrar vad jag ska hitta på när jag är föräldraledig med Simon??

Lampan i badrummet fick vi byta ut, det var något fel på den amaturen. Så Joakim har köpt en ny fin lampa och monterat in den, så nu har vi belysning på toa igen. Tidigare hade vi mer en mysbelysning där inne, men med den nya lampan fick vi en mycket bättre belysning! Tur att Joakim är så händig, för det hade jag inte klarat själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0