Många som fyller år

Nu under våren är det många som fyller år i familjen och bekantskapen!

Idag fyller de här gullungarna år....



Grattis Fredrik och Stefan på 23- årsdagen!!!

Kan inte fatta var tiden har tagit vägen, kommer ihåg när jag var ute och gick med dem i barnvagnen, deras första sommar 1988! Vet inte hur många som trodde jag var deras duktiga storasyster och när jag sa att de inte var mina småsyskon, såg man de bekymrade blickarna och sen kom orden; men stackars dig så ung och två stycken!
Jag var 15 år och de var varken mina syskon eller mina barn. Jag har alltid tyckt om barn och passade ofta grannarnas barn.
De här killarna har kommit att betyda väldigt mycket för mig och har haft en nära kontakt med familjen och passade även deras jämnåriga kusiner.

Idag är de unga stiliga män!!

Fredrik



Stefan



Grattis killar! Hoppas vi kan ses snart! Kram

Kommentarer
Postat av: Kaatzi

Grattis till dom!

Vi har också många som fyller år. Februari är tätast vad gäller födelsedagar!



Kram

2011-02-02 @ 08:55:41
URL: http://kaatzi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0