Ny soffa

Igår var vi och hämtade vår nya soffa som vi beställde för 8 veckor sedan. Vi var inte säkra på att vi skulle få den innan jul, hade ställt in oss på att den skulle komma i Januari. Men, nu är den här!!!

En bild på vår gamla soffa



Vi har faktiskt aldrig köpt ny soffa, alltid tagit över bättre begagnade. Varit kanon när barnen varit mindre. Nu var det dax för en ny och vi är så nöjda med soffan, kolla in den.



Dubbeldivan, förvaring till vänster där man kan stoppa ner kuddar och filtar.

Men soffan kan också bli en Divan för alla.....



Vi valde bäddfunktion på soffan, kanon om man får nattgäster.



Nu ska det bara inhandlas lite snygga kuddar och nya filtar.

Idag ska här städas, klippa två gossar & en man. Nästa vecka blir det Öppet hus hos Lucas på måndag, tisdag - julgodis, onsdag - julfest på jobb, torsdag-fredag semester och mera julgodis med barnen.

Ha en skön söndag!!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Superfin!!

Matchar mattan också ju :-)

Kram

2011-12-19 @ 21:21:49
URL: http://mammakatarina.blogspot.com
Postat av: Lillebror

Ser sovvänlig ut!!!!

2011-12-19 @ 21:25:39
Postat av: Anneli

Här köper vi soffa efter matta, :-)

Ja, lillebror soffan är absolut sovvänlig, 1,20 x 2,5 m i bäddmått.

2011-12-19 @ 22:03:26
Postat av: carola

Jag älskar vår stora divansoffa, fick den också före fast i somras..

När jag kommer från avdelningen är det första jag gör att lägga mig i soffan, kär:)



Blir glad om du följer mig, kom i håg att lämna bloggadress i kommentaren där.

Dom har ju inte som oss tyvärr

kram kram

2011-12-20 @ 13:38:37
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0