Lördag

Idag försvann Jocke till jobbet vid 06.30, jag var upp och satte igång en maskin med vittvätt, det tar ju ett par timmar innan den maskinen blir klar. Mycket tvätt ligger det i tvättkorgen också och idag ska det bäddas rent i alla sängar och då lär det ju bli ännu mer. Efter att jag startat maskinen kröp jag ner i sängen och började läsa min nya bok.

Allt för nära av: Linwood Barclay



17-årige Derek har kommit på den perfekta planen för att kunna få vara ifred och hångla med sin tjej. Han ska gömma sig i sin bäste väns hus när familjen reser bort. Men bara en kort stund efter avfärd kommer familjen tillbaka och Derek gömmer sig...

Nu väntar jag på att nästa maskin tvätt ska bli klar, sen ska barnen och jag traska ner på byn för att handla lördagasgottis.
Sen väntar dammsugaren på att få ta en vända i huset.

Önskar er en trevlig lördag!!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Hoppas att tvätten är klar nu!

Boken verkar bra :-)

2011-08-27 @ 17:26:17
URL: http://gasna.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Boken är jättebra!

Kunde ju inte tvätta mer än tre maskiner idag, vädret störde min plan på att få all tvätt torr ute idag. Så det blir tre maskiner till imorgon.

Dammsuga får jag göra imorgon, då jag blev liggandes på soffan med boken!

2011-08-27 @ 19:35:25
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna är är 23 år.

När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.

Så besök gärna min blogg:)

kram

2011-08-28 @ 22:21:32
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0