Bilder från Simons kalas

Jag har ju totalt glömt att lägga in bilder från Simons kalas.

Jag stod hela förmiddagen och fixade med tårta och mat. När allt var klart hade vi två timmar på oss innan kalaset började.

Den här gången bjöd vi på ost & skinkpaj, broccolipaj med sallad.












Simon öppnar sina paket från farmor & farfar. Tröjor och pengar.





Paket från Sussie,Uffe & Alex. Presentkort på gamestop som han var och handlade nya spel för i måndags.





Från Annika, Andreas & Tove. Lego och ett Alfapet.

En bild på barnen!



Tårta!!!



Här provar de det nya spelat!





Simons paket!



Idag regnar det inte, men oj va det blåser ute. Idag beger vi oss in till Malmö för att gå på bio, något kul måste man ju göra med barnen.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Helén

Tack för dina ord om mig på Camillas blogg! Det är ett mycket ensamt jobb att finnas för dem som hamnat på fel vägar. Tänk om psykitrin kunde samarbeta med oss, istället för att motarbeta oss. Då hade det varit enklare, mindre ensamt och kanske hade gett bättre resultat.



Jag blir glad varje gång jag ser att det finns sådana som du, som själv har erfarenhet, men finns kvar efter tunga år. Det är en svår kamp, som många aldrig ens kommer i närheten av att förstå. Jag önskar dig alla lycka!

2011-08-14 @ 13:21:09
URL: http://fasterester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0