Min lille sjukling

Idag ringde de från dagis, Simon hade kräkt ute på gården. Det var bara 15 minuter kvar av arbetsdagen, så jag kunde snabbt vara på plats för att hämta hem Simon. Vi promenerade hem, väl hemma bad han om hinken och gick upp på sitt rum där han kräkte för andra gången.
Efter det somnade han på några få sekunder.



Just nu ligger Simon och tittar på film, han sov några timmar på eftermiddagen och nu har han feber. Så jag tror inte det är någon magsjuka.


Här är några bilder från igår:
















Kommentarer
Postat av: Lillebror

Usch, låter inget vidare det där, hoppas han kvicknar till snabbt nu när det är lov.

2011-04-15 @ 19:41:37
Postat av: Anneli

Hoppas jag också! Han har nog somnat för kvällen nu, var uppe för en stund sedan och sa gonatt!

2011-04-15 @ 20:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0