Godmorgon

Vilket fantastiskt väder man vaknar upp till idag!

Simon har sovit hela natten, fick alvedon vid 23 och sedan hörde jag inget ifrån honom förrän 06.20. Han är fortfarande varm och hängig, men har inte kräkt mer.
Nu ligger han i sin säng och tittar på Tv, det är bara vi två vakna. Tyst och lugnt med andra ord.

Idag ska jag göra ett litet röjande här hemma, damma, dammsuga, tvätta fönster och byta gardin i vardagsrummet, tvätta golv m.m. Jag ska tvätta ett antal maskiner också.
Joakim ska jobba idag, så det händer väl inget annat roligt, tyvärr.

Ha en underbara dag!

Kommentarer
Postat av: Isa

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 17:25:16
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0