Fortsätter ett tag till

Ett litet tag sedan jag uppdaterade!

Jag trivs oerhört bra på skolan och mina arbetsuppgifter som skolvärdinna! Idag är det två veckor sedan jag började och det har tagit lite tid att komma in i vad jag ska göra, men nu börjar det lossna och igår fick jag ett shema på arbetstider och lite var jag ska befinna mig m.m. Nästa stora projekt är datainloggning så att jag ska kunna betala lite fakturor. Datainloggning innebär att det inte kommer ta slut den sista oktober, utan en fortsättning fram till jul. Det bästa med att jobba är att jag är betydligt mer effektiv här hemma, nu kan jag ju inte skjuta på allt till morgondagen. Nu kan jag dammsuga en måndagmorgon kl 7.30, plockar fram kött/fisk från frysen på kvällen, gör att jag inte behöver småhandla så mycket. Det bästa av allt, jag kan oxå få njuta av att det är helg, det gör man inte när man är arbetslös.

Trevlig helg på er!!

Kommentarer
Postat av: Kaatzi

Har tänkt på dig.

Skönt att det går bra!

Kram

2010-10-18 @ 20:28:22
URL: http://kaatzi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0