Fredagsmys...

Efter en intensiv och härlig dag på jobb, hämtade jag Simon på dagis och cycklade hem i det snöblandade regnet. Strax efter att vi kommit innanför dörren kom Lucas hem. Barnen hamnade framför Tv-spelen och jag plockade med tvätten, tvätt att vika, hänga upp maskinen jag körde imorse och sedan starta igång nästa och tömma diskmaskinen. Jocke kom hem samtidigt som jag startade igång med middagen, Tacos!!
Efter maten stack jag snabbt iväg ner till ICA och handlade lite fredagsgodis!

Sen var det dax att börja koppla av inför helgen och det gjorde jag med en Latte macchiato och Anton bergs marsipanbröd, MUMS!!


Nu sitter jag här vid datorn och tar det lugn, Jocke stack precis iväg och tränade, barnen hör jag inget ifrån just nu!

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Inte dumt me freda, ha en skön helg.

2010-11-19 @ 20:26:24
Postat av: Kaatzi

Ser gott ut!

Trevlig helg.

Kram

2010-11-20 @ 07:52:22
URL: http://kaatzi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0