Testpilot

Jag har skickat in för att få vara testpilot för en Canon EOS 550D. Det hade verkligen varit kul att få fotografera med en så fin kamera jämfört med min lilla digitala Samsung, visst blir bilderna ok, men det hade varit ännu roligare att ha en mer avancerad digitalkamera. Läs gärna mer på www.smartson.se/testpilot-550D.html

Helgen har passerat i rekordfart, på lördagen var vi lite slöa till att börja med, men sen gjorde vi ett ryck i trädgården, Jocke tog den tråkiga framsidan och jag tog tag i baksidan. Tömde en pallkragarna och fyllde på med fyra säckar jord och planterade om gräslöken och klippte ner den och sen satte jag lite potatis och sådde lite dill!

På kvällen var killarna på skolgården och lekte och det gick jättebra fram till dess att Simon lämnade sina gympaskor och försvann spårlöst, jag cyklade runt som en galning på området och hittade honom ca 100m från där han lämnat skorna på förskolans lekplats med en skock andra barn, hade kört förbi honom ca fyra gånger bara!!


På söndagen åkte barnen och jag in till Malmö för att Gratulera lille Gabriel som fyllde 1 år för någon vecka sedan. Vi var ute på en lekplats och Lucas passade Gabriel så fint och lyfte upp och ner honom från sakerna och åkte rutchkana osv.

Imorgon ska jag till Simons förskola på föräldramöte, alltid lika kul och höra om allt de gör med barnen.
På torsdag ska Lucas på utflykt med skolan till Skånes djurpark och på fredagen ska jag besiktiga bilen och kl 13.00 är det avslutning i kyrkan för barntimmarna och miniorerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0