Regn,regn

Idag har det regnat hela dagen och sådana dagar är så trista, särskilt när man inte är helt frisk!!
Lucas är förhoppningvis frisk nu och vi hoppas på bättre väder imorgon så att han kan va ute lite imorgon innan det är dax för skolan på måndag! Simon är också bättre, men har en fruktansvärd hosta och på nätterna kommer astman, men han är superduktig på att ta sin medicin och gör det nästan sovandes.
Jag har lite problem med min allergi och har åkt på samma virus som killarna, tungt att andas och en enveten hosta. Jocke har också lite hosta, men besväras mest av en tandinfektion, käkar pc och hoppas på att det snart ska bli bättre.

Om vädret tillåter imorgon blir det en dag i trädgården, rensa lite i landen och plantera om lite blommor och plantor.

Nästa vecka ska jag träffa en läkare på hudkliniken, frågan är vad man ska göra med min PPP. Trots att jag solar två till tre gånger i veckan och smörjer med olika salvor och kortison, vill inte huden läka. Kanske det är dax för medicinering, vilket jag helst vill slippa med tanke på att de kan ge andra problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0