Lucas dag på Skånes djurpark!!

Idag skulle Lucas tillsammans me de andra ettorna i skolan besöka Skånes djurpark, han ville naturligtsvis ha med sig sin kamera som han fick i födelsedagspresent, men vi tyckte att den var för fin/dyr för att en 8- åring skulle kunna hålla reda på den osv. Men igår kväll kom jag på att vi hade en äldre digitalkamera liggandes. Jag laddade batterierna och visade honom det nödvändigaste.

Så här såg det ut på morgonen!





Matsäcken!!!



Framme på djurparken!!

































Lucas har lyckats filma björnarna, men just nu lyckas jag inte med att få upp filmklippet, får göra ett försök en annan dag!




Lucas hade haft en fantastisk dag och är mycket stolt över sina bilder!

Simon hade utflykt med dagis idag och hade också med sig matsäck, jag har inga bilder, men vet att dagis tagit en del som jag ska be och få ladda ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0