Grattis Jocke

Idag har vi firat Jocke som blir 27 igen, han har blivit det nu några år!

Vi har haft en underbar dag, började med att sticka iväg och inhandla frallor, fixa fram frukost, väcka barnen som sov till 09.30 idag och sedan sjöng vi för pappa. Efter frukost gjorde vi oss iordning och åkte till stan, där valde Joakim ut sin present som blev en klockradio, där han också kan ladda Iphonen.

Efter lite shopping intog vi oss en kalasfika, barnen glass, Jocke blåbärspaj med glass och grädde och en cappucino och själv tog jag en pecannöt chessecake och en under bar cappucino, Mums så Gott allt va!

Sen blev det ett par timmars bad i poolen, jag tog en dusch innan jag förberedde maten.
Middagen blev potatisgratäng och grillade karreskivor och en härlig grönsallad till det.

Till kaffet blev det en mumsig morotstårta!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Låter mysigt!



Det måste ha varit en sådan klockradio jag också fick när jag fyllde år.

En svart i 3 delar med laddare ovanpå, blå text på siffrorna.

Är det en sådan så är den toppen, jag är jättenöjd!



Vi ses imorgon på badet.

Kram

Katarina

2010-06-29 @ 21:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0