Femårskalas!!!

Idag har vi firat Simon som imorgon 1/8 fyller fem år! Dagen till ära har vi haft långväga besök av min mor och lillebror som kört 70 mil tur och retur för att vara med!

Simon hade ingen aning om att hans mormor och morbror Kristian skulle komma idag! Då min syster med familj skulle kommit förra söndagen och dagen gick och vi slutligen förstod att de inte skulle komma förrän närmare 19.00, bokade vi om till att bara ses på måndagen. Mina gossar är väldigt otåliga när det gäller att vänta på gäster och kommer de inte är det ledsamt värre!

Mormor och Kristian kom strax efter 12.00, presenten var tung och ganska så stor...







Jag vet vad det är skrek Simon, samma som vi fick av Erik och Emil (kusinerna): En sovsäck....
Paketet innehöll inte en sovsäck med tanken på tyngden, men samma tema, Ett tält!!!
Tack så mycket säger vi till givarna!



klockan 15 kom resten av gästerna, här farmor och farfar som hade med sig ett ännu större paket.........











En cykel innehöll det här stora paketet!!



Här tar vi en provtur med mormors bil...





Tokiga Simon med spett i munnen.......



Simons beställning av chokladtårta!



Hemgjord och glutenfri så att faster också kan smaka!!



Jag tar en chokladbit.......





Hur länge ska man behöva vänta......



Det var dagens bilder, fler bilder kommaer att läggas upp imorgon på presenter och Simon på hans 5-årsdag! Då kommer det också en bild på storebror med en glugg, efter att ha tappat sin femte tand i poolen under eftermiddagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0