Helgen försvinner i rekordfart

Redan söndagkväll, första veckan i skola och dagis är avklarad. Nu när jag är arbetslös igen går Lucas i skolan 8-13.30, förutom onsdag då han slutar redan 12.00. Simon är på dagis 15 timmar i veckan. Lucas blir hämtad på morgonen av kompisen Mikael och sen går de själva till skolan, stora killarna. När skoldagen är över kommer Lucas hem, det är toppen att ha skolan så nära och inga gator att passera.
Igår jobbade Jocke och barnen och jag städade lite. Vid 14.30 kom Jocke hem och med var hans syssling Helena.
Det dracks kaffe och vi åt kyckling med en god sallad. Eftermiddagen och kvällen flög iväg. 
Idag bar det iväg in till Mobilia, lite shopping och en supermysig fika. Efter det en tur till ikea och köpte ett par hyllor. Gossarna var så duktiga!!
På torsdag ska jag till ortopeden och prova mina skor som jag gjorde avtryck för i december, hoppas att de blir bra och att de fungerar bättre än vanliga skor. Mina fötter är ju så oerhört känsliga då jag har Pustulosis Palmoplantaris. Nu mår fötterna lite bättre, men det är fortfarande daglig behandling med salvor av de olika slag och hudkliniken tre gånger i veckan.

Ja, det var lite smått om oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0