Saknar barnen!!!

Lämnade barnen hos farmor & farfar imorse innan jag skulle börja jobba, då vi behövde barnvakt imorgon också ska barnen sova över där!
Nu saknar jag mina killar!
Imorgon ska jag börja ovanligt tidigt, jag ska öppna fritids för första gången. Blev lite ändringar pga sjukdomar, jag skulle egentligen inte börja förrän 10.45, men nu slutar jag ca 11.30, beroende på hur många barn som kommer imorgon. Jag anmälde mig som frivillig!!
Idag har man verkligen inte jobbat för mycket, 2 barn och 4 personal traskade iväg till Marbäcksskolan på lunch idag, två barn på en hel dag!!!!!!!!

Idag lyxade Joakim och jag till vardagen med smörgåstårta till middag! Efter jobb körde jag till Malmö och hämtade upp Jocke och sedan var vi på Maxi och handlade, kul att ha sällskap!! Jag brukar alltid handla själv annars, helt själv, jag slipper till och med barnen och det är en lyx att inte ha gnälliga barn med när man ska handla lite mer!!


Kommentarer
Postat av: Kaatzi

Passa på att ta det lugnt nu när barnen inte är hemma!



Kram

2010-12-29 @ 21:47:14
URL: http://kaatzi.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Precis vad vi gjorde, förutom handlingen på Maxi!! Slappade i soffan och jag gick och la mig redan 21.30!

2010-12-30 @ 05:51:14
Postat av: Sussie

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA =))

2010-12-31 @ 11:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0