Måndag = Ledig

Så var julen 2010 över!!! 

På lilljulafton slog en rejäl förkylning till på mig, jag som älskar att pyssla och slå in klappar kvällen innan var så igenkorkad i luftrören och näsan rann, så jag slog bara in de klappar barnen skulle få på morgonen. När jag skulle sova gick det inte, fick pallrat upp lite kuddar i soffan och halvsittandes kunde jag sova lite mellan alla gånger jag var och snöt näsan. Kl 06.45 kröp jag ner i min säng och sov gott till 9.45.

Julaftonsmorgon började med en lugn frukost, med första skinkmackan MUMS!! Efter frukost öppnade barnen lite klappar, lite dvd-filmer, målarböcker, pennburkar m.m.

Lite av allt barnen fick på julaftonskväll!

Simon: Bilbana, Buzz, Smurfarnas väderkvarnshus, fler smurfar, Ben ten dräkt, Starwarslego, dvd-filmer, toystory 3 spel m.m.

Lucas: Starwarslego, everest ryggsäck (att ha på scouterna), alga 101experiment, dvd-film, spel, handskar, cykellampor, snowboard, lasersvärd m.m.

Idag är det måndag och barnen och jag är lediga! Sov till klockan 9.00, Lucas var uppe, men Simon var precis på väg att vakna, så jag kröp ner i hans säng en stund och mös med honom. Nu är det dax för frukost och så småningom ska vi ut och skotta!

Ha en bra dag alla!!!

Kommentarer
Postat av: Kaatzi

Hoppas att förkylningen är lite bättre nu. Jag har också fått påhälsning av några baciller. Hoppas att dom snart åker vidare!



Ha en bra dag

Kram

2010-12-27 @ 11:27:12
URL: http://kaatzi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0