Julklapp

Idag kom det en julklapp med posten till mig, mitt första lönekuvert från Svedala kommun : ) : )

Barnen fick oxå klappar med posten 200 kr från 2 tomtar i Alingsås!! Tack så mycket!! Nu till den stora frågan, om pengarna ska förvandlas till paket eller inte. Förra året fixade jag ett lego till dem var, får kolla av om det finns något kvar på listan! Annars får barnen välja ut något i affären själva efter jul!

Nu ska jag fixa lite julgodis, steka plättar och efter middagen blir det en tripp till Malmö och jaga nya vinterkängor, de gamla har spruckit i sulan och när snön smälter blir fötterna fuktiga och kalla. Har haft dem i några år nu, väntat men hoppet fanns på att de skulle hålla denna säsongen också : (
Det gör mig inget om jag tvingas betala 2000kr, bara jag hittar något som kan passa mina sjuka fötter, annars får det bli remiss till ortopeden och det brukar ta sin lilla tid..........

Kommentarer
Postat av: Kaatzi

Efter jul får pojkarna kanske mer för sina pengar. Priserna har en tendens att sjunka då..



Hoppas att du hittar några nya skor!

Kram

2010-12-22 @ 17:15:17
URL: http://kaatzi.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Pojkarnas pengar hamnade i deras plånböcker!! Själv gjorde jag inget fynd på kängor, helt otroligt va det var utsålt! Inte ens de allra dyraste kängorna fanns!! Jakten får gå vidare en annan dag! Köpte ett par extra inlägg, som kanske hjälper till att hålla fukten borta!

2010-12-22 @ 22:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0