Julgåva

Idag har det varit julavslutning i skolorna. Jag kunde tyvärr inte gå på Lucas avslutning den här julen, men en fin skolavslutning på Röda skolan blev det. Jag känner ju inte barnen så bra än, men de bjöd på en fantastisk underhållning i aulan.

Den här fina julgåvan fick jag från skolan



Min gåva var inte densamma som de andra fick, men jag är så GLAD för denna fotogenlampa. De andra fick någon form av ljusstake, fyrarmad. Nu ska det bara inhandlas lite lampolja!

Bild på gossarna vid Simons luciafirande!





En liten fika


Kommentarer
Postat av: Kaatzi

Vilken fin present!

Mysig dag ni har haft!



kram

2010-12-17 @ 19:24:27
URL: http://kaatzi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0