För 12 år sedan

Nu ikväll är det 12 år sedan jag träffade Joakim!
Jag var ute på mitt stammisställe Tex Mex i Malmö med min vän Jennyfer fredagen den 4/12-98. Vi satt och drack öl med lite andra vänner och den här kvällen träffade jag Jocke första gången. Han var där med en före detta arbetskollega och Bobo var kompis med dem som jag och Jennyfer satt med. Kvällen gick och jag hade pratat en hel del med Jocke, men inte alls så att jag hade spanat in honom. När alla skulle dra vidare in på natten, kände jag att det var dax för hemgång, jag skulle jobba nästa dag! Jocke hade missat sista bussen hem till Svedala och fick åka med hem till mig. Det var i Taxin något hände, våra händer drogs som magneter till varandra och sedan den kvällen har Joakim och jag varit ihop! Klockan 8.00 på lördagmorgon tog jag bussen till jobb och Jocke bussen hem. På lördagkväll kom Jocke och hälsade på mig under några timmar.
Det mest underliga av allt var att vi från 1993 och fram till vi träffades 1998 båda hade Tex Mex som ett stammisställe och man kände många av dem som gick där, men vad vi vet har ingen av oss sett den andre någon gång tidigare. Det blev många gemensamma besök på Tex Mex innan de la ner 2005.

Kommentarer
Postat av: Kaatzi

Grattis till er båda på årsdagen!!

Kram

2010-12-04 @ 23:38:59
URL: http://kaatzi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0